måndag 24 mars 2008

.:. LO 12 - 5 dagar .:.







Ännu ett bidrag till cybercropen :) Den här gången till kategorin "nytt format". Den här layouten är 8x8 tum och cardstocken är den bit jag skar ut från bakgrunden på förra layouten. Planering planering :D Om vi fortsätter på tema ekonomiscrapping så är dekorationscirklarna utskurna ur den del av mönsterpappret som är under fotot. Jag vet inte om det syns, men femman i det rosa mönsterpappret har jag förstärkt med en vit chalk-penna från Zig. Samma penna använde jag för att rita snurklorna.
Det var faktiskt riktigt roligt att göra en liten sida. Det var inte sista gången!

2 kommentarer:

Julia sa...

jisses vad du är effektiv!! Jag tar lång tid på mig när jag scrappar :) Väldigt fina LOs du har gjort till cropen!! Visst är det kul?!
Hoppas vi kan ses på fredag, ja det kan vi ju men jag hoppas att jag slipper stressa hem ;)
kram

Susanne sa...

Hallå där!
Ville kika in och tacka för sällskapet i lördags. Vilka fina Lo'er du gör! Och visst är det roligt att scrappa i 8x8, det gör jag nästan jämnt.
Kram Susanne