tisdag 24 juni 2008

.:. LO 21 - Stora blå ögon .:.


Nu har jag nästan lite flyt - det känns skönt att jag prioriterat lite pyssel. Fast det är sommar (men vädret är ju kasst nu så det är ju inte så lockande att vara ute).

Den här sidan är gjord till en tävling. Som så många andra... Den här gången var det en skiss som man skulle utgå ifrån. Jag är rätt nöjd. Jag vet att jag säger det ofta. Att jag är nöjd. Det är inte för att jag är otroligt självgod. Faktiskt. Utan snarare tvärt om. Jag är så himla självkritisk så jag övar mig lite smått på att berömma mig själv. Det är inte så dumt faktiskt.

1 kommentar:

Emma sa...

Så snyggt!! Och klart du ska berömma dig själv!! Vi vet nog alla hur svårt det är, och du har verkligen all anledning att känna dig nöjd!
Brukar titta in hos dig, och titta på dina fina LOsar, men tyvärr är jag en sån som är så dålig på att lämna kommentarer.... Men nu har jag iaf lämnat en!! :-)