måndag 10 november 2008

.:. LO 24 - Försöksdjur på väg .:.


Med låååånga uppehåll sätter drar jag fram mina saker och sätter mig vid bordet. Det blir alldeles för långa uppehåll, särskilt med tanke på hur roligt det är när jag väl gör det. Den här sidan gjorde jag igår. Precis som förra så har jag bara använt ett mönstrat papper. Det är väl så många som jag orkar hålla reda på nu hahaha. Eller så ville jag bara göra något väldigt enkelt, för att komma igång. Enkelt kan vara skönt.
Den här sidan handlar om hur ivrig jag var att testa min nyinhandlade bärsjal. Så ivrig att jag ville testa på en gång och de enda som var lagom stora försöksobjekt var katterna. Det är tur att jag har snälla katter, inte alla kissar skulle tycka att det är ok att bli satt i en bärsjal, så det är inget jag rekommenderar direkt. Men min lilla värmeälskande honkatt tyckte att det var rätt mysigt, och satt nöjt kvar nästan en halvtimma. Hankatten däremot sprattlade och fick omedelbums slippa.

Inga kommentarer: